k.ch

Lubię uśmiech.. sama staram się uśmiechać kiedy tylko mogę.. lubię chwilę kiedy mogę cieszyć się z rzeczy „przyziemnych”.. np. mamy jesień jest piękna pogoda.. liście spadają z drzew mienią się na tysiąc kolorów.. ii można byłoby zapytać z czego tu się cieszyć..? hmm.. z życia .. z chwili.. przecież być może to jest niepowtarzalne. Być może jako jedyny na świecie widzisz tą sytuację.. tak Ty jesteś wyjątkowy.. widzisz coś co jest być może niepowtarzalne…

Czerpię meggaaaa pozytywną energię.. z ludzi.. z otoczenia.. natury.. przede wszystkim pasji. Taakkk najlepsze w tym jest to, że nie tylko gdy robi się dość ”ciężko” tańczę w pokoju ale w każdej chwili radości mam ochotę włączyć muzykę i tańczyć.. cooo konkretnie? Nie wiem po prostu..

Jutro działamy oooo takkk.. z Młodymi <3 udało się dzięki hmm „wspaniałym” o tym już niedługo..
Ale mam jeszcze jedna misję mam nadzieję, że wszystko się uda a Wy swoją obecnością pomożecie mi i nie tylko..<3 mam nadzieje do zobaczenia <3


Dużo energii.. motywacji.. cieszę się skupiona głowa w górę lecimy działamy<3 

1 komentarz:

  1. Kurde podziwiam Cie i jednoczesnie zazdroszcze. Chcial bym miec tez taka pasje ktora pozwolila by mi zapomniec o tym ze ten syf we mnie jest (ty to nazywasz smokiem:)). Kiedys bylem weselnym krolem parkietu i to bez drinkow a teraz nawet obrotu szybkiego nie zrobie bo mam srube we lbie od razu, a przy okazji boje sie sprawdzic czy nadal to mam.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 GABRIELA ZENKA , Blogger