jestem.



sama siebie nie poznałam..
tak bardzo chciałabym tam wrócić.. znowu spacerować ulicami Warszawy.. zmęczona wracając z zajęć w letniej ulewie.. <3 Lubię tam spacerować.. uwielbiam gdy mogę założyć słuchawki i spacerować uliczkami.. nie do końca wiedząc gdzie mnie prowadzą..



rok temu w maju miałam 3 rzut.. wczoraj zrobiłam zastrzyk.. nie czuje się najlepiej dopadło mnie drętwienie nóg.. osłabiona lewa strona.. i nie bardzo wiem co zrobić.. 
Człowiek kiedy czegoś bardzo pragnie a nie może tego zdobyć czuje się zamknięty w klatce.. na pewne sprawy nie mamy wpływu ale ciężko się z tym pogodzić.. 

Chciałabym o tym nie myśleć nie przejmować się.. ale czasami ciężko się skupić na czymkolwiek.. 



czegoś... brakuje.. spokoju być może..


jeśli nie ma wspólnych marzeń to nigdy nie będzie wspólnej drogi..






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 GABRIELA ZENKA , Blogger