dźwięk.


hey;) coś rzadko tu zaglądam..
trochę zamieszania miałam ostatnio.. osłabienie.. mrowienia zanik czucia.. na szczęście wszystko wraca do normy :) zaatakowały mnie zatoki do piątku leżę w łóżku na antybiotykach.. już wytrzymać nie mogę, mimo tego że kocham się lenić.. z chęcią bym "coś" pożytecznego zrobiła.. grr..

nie dawno skończyłam czytać Secret.. ostatnio dość dużo mówi się o "rozwoju osobistym", świadomości. Od zawsze lubię tego rodzaju rzeczy, więc im częściej wpadam w internecie na rzeczy motywujące a nie ciągle dramaty tym bardziej się cieszę.. chętnie też sięgam po książki. Aktualnie zaczęłam kolejną część z serii Secret Rhonda Byrne "Bohater" mam nadzieję, że będzie równie inspirująca.. 


Życie może być absolutnie fenomenalne i powinno takie być.

zauważyłam, że większość hmm.. inspiracji w moim życiu zdarzają się przez przypadek i choć większość osób myśli, że nasze życie jest już z góry ułożone, zaplanowane, mam określony los.. Uważam, że być może tak jest.. ale każdy przypadkowy wybór zmienia nasze historie, życie i osobowość, kształtuje nasz charakter. Ludzie z natury w siebie nie wierzą.. obserwują dramat ludzki oceniając " ja bym sobie nie dał rady".. to nie prawda.. czasami człowiek ma tylko jedno wyjście.. brnie do przodu potykając się po czasie walczy dalej albo odpuszcza.. w pewnych sytuacjach nie ma momentu "odwrotu" życie zmienia się w ciągu chwili i albo zrobimy krok świadomi o czekających nas porażkach albo staniemy w miejscu.. czasu się nie cofnie.

Wszelka moc pochodzi z wewnątrz, a tym samym znajduje się pod naszą kontrolą. (...)








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 GABRIELA ZENKA , Blogger