Nie ma nic pośrodku

Ktoś bardzo mądry jakiś czas temu powiedział mi bardzo ważną rzecz, która zagościła i mocno kieruje mnie przez życie a mianowicie "nie ma nic pośrodku".. każdy może zrozumieć to jak chce.. dopisać do swojej sytuacji czy historii. W pierwszych kilku sekundach te słowa odbijają tylko puste echo, ale zwolnij i zastanów się czy wszystko co robisz wymaga konkretnej decyzji? zauważyłam, że wiele spraw u mnie stało "na pograniczu tak lub nie" w "zawszeniu" a najlepiej ująć "pośrodku" przez co nie mogłam ruszyć dalej bojąc się każdej podjętej decyzji, każdego ryzyka, ale co to za życie jak się nie ryzykuje.. jak każdy dzień wypełnia Cię szarą rzeczywistością, brudnymi blokami i zaśmieconymi ulicami. Staram się każdą ryzykowną sprawę jak wielu zmienić ale w porównaniu do większości zamieniam problem w wyzwanie co wymaga znacznie większego poświęcenia i zaangażowania. 



Od ponad roku nie występowałam na żadnym turnieju tańca. Moje przygotowania nie trwały długo ale dzięki wsparciu wielu osób zebrałam się i z pomocą najbliższych uczestniczyłam w XXIV Świdnickim Festiwalu Tańca 2016 r., gdzie udało mi się zdobyć :

- disco dance solo pow.15 lat 1 miejsce
- show dance solo pow.15 lat 2 miejsce
- hip-hop solo pow.15 lat 3 miejsce

Poczułam wyzwanie, poczułam się jak kiedyś.. choć wiele osób śmieje się i pyta co z tego mam, tylko marny medal i dyplom?.. To uwierzcie mi jestem przekonana, że choć żyjecie na tym świecie co niektórzy dłużej niż ja.. nawet przez moment w swoim życiu nie doświadczyliście takich wspaniałych emocji i uczuć jak ja.. stojąc na scenie, robiąc to co kocham. I pamiętajcie wymagajcie od siebie choćby inni od was nie wymagali.. 

dziękuję<3 

"Jeszcze będzie pięknie, mimo wszystko. Tylko załóż wygodne buty, bo masz do przejścia całe życie." - Jan Paweł II <3

"Nie ma pośpiechu. Jeśli coś jest nam przeznaczone, wydarzy się - we właściwym czasie, z odpowiednią osobą i z dobrych powodów." 






Gdy spotkasz kogoś w swym życiu, kto wzbudzi w tobie uczucie bliskości, zachęcam cię do zanurzenia się w owej chwili. Dzieje się wówczas coś rzadkiego i cennego dla każdego z was: właśnie znalazłeś kogoś, kto zachował te części ciebie, których szukałeś. Często jest to obustronne doświadczenie, w którym przyciągasz do siebie drugą osobę z tego samego powodu! Używając swej mocy rozróżniania, jeśli poczujesz, że jest to właściwie, zainicjuj rozmowę. Zacznij mówić o czymkolwiek - naprawdę o czymkolwiek - aby utrzymać kontakt wzrokowy. W czasie rozmowy zadaj sobie w myślach to proste pytanie: Co widzę w tej osobie, co w sobie zagubiłem, zdradziłem albo co mi zabrano? Niemal natychmiast odpowiedź pojawi się w twym umyśle. Może to być coś prostego, jak uczucie zrozumienia, lub tak jasnego, jak głos, który rozpoznajesz i który był z tobą od czasu dzieciństwa. Odpowiedzią są często pojedyncze słowa i krótkie zdania, a twoje ciało wie, co jest ważne dla ciebie. Może po prostu postrzegasz piękno w tej osobie, którego, jak czujesz, brakuje w tobie w danej chwili. Być może jest to niewinność danej osoby, wdzięk, z jakim ona się porusza pośród sklepowych regałów, lub jej pewność siebie, z jaką wykonuje swoje zadanie, lub po prostu blask jej witalności.


moja druga ta lepsza połówka <3 ZAPRASZAM DO GŁOSOWANIA : 
Kamil bierze udział w 64. Plebiscycie Gazety Wrocławskiej na Sportowca Roku na swoim koncie ma wiele sukcesów. Pomóc możecie mi w sposób wysłania SMS pod nr 72355 o treści GWS.665 . A jak możecie to udostępniajcie dalej, pozdro !

a jesli chcecie się dowiedzieć więcej to zapraszam:






<3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 GABRIELA ZENKA , Blogger